BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 22 November 2011

Bondan Prakoso & Fade2 Black Ya Sudahlah



sudahlah... akhirnye Aku dah Xde lagi Awek donG... awek aKu jadI cikgU aku sekarang... percayakah kalian??? tp itulah yg sebenarnyerrr... awk syg - awk cikgu saya sekarang i love u cikgu...

Wednesday, 24 August 2011

DIA~~

Aku amat mencintai dia walaupun ia tidak taw..Kenapa aku harus berdiam begini..Aku harus berani mengatakan pada dia..Saya Cinta Awak...

Saturday, 28 May 2011

Fuhhh……..penat giler…..tpi besh sngat……..

                                                                                     ary yg memenatkan bagi ku....
tapi semua keja yg dilakukan sgt seronok.....dari pagi ke petang....kena pandu keta.....dari jam 9pagi hingga ke 5pagi ary seterusnyer.....

mula2 pergi berjogging bersama adik2 kat Taman Tengku Anis untuk menyegarkan badan nie n membakar lemak2 supaya jd makin kurus ku. .pergi kul 8pagi balik 10pagi. .balik umah rehat jp. .lpas 2 mandi n bersiap lak. .seterusnye berciap untuk pulang ke kampung di Pasir Puteh. .balik kat sana jp jer. .lma dh x menjenguk owg disana. .balik sana trus ku cari sungai dan terjun laaa. .besh ler dpt gak sejukkan badan yg hot masa 2. .lepas e2 ku amek motosikal untuk apa lagi pusing2 kampung lerr. .sungguh nyaman laa suasana di kampung. .yg besh lg dpt makan pulut lak. .lepas 2 ku balik umah. .pergi kul 2petang balik jam 6petang. .sampai umah mandi2 tunggu solat maghrib dulu. .pah 2 trus ke Stadium Sultan Muhammad IV. .buat pe lagi kat sana. .tgk bola laa diantara Kelantan vs Pahang. .pi stadium trus beli tiket. .tiket RM12.o0. .masuk stadium melalui pintu C. .jauh pintu nie. .msuk dalam cari tempat duduk. .jumpa lak member. .trus j0in mereka laa. .b0rak2 dulu sebelum b0la mula. .mula b0la dgn penuh semangat tgk. .bers0rak-s0rak akhirnye tamat masa pertama 0-0. .masa kedua lak tgk2 g0llllllllllllllllllllllllll Piya Kelantan 1 - Pahang 0......tgk lagi Kelantan dpt sepakan penalti. .diambil 0leh Maty0. .tetapi sayangnyer x g0l. .kecewa semua penyokong Red Warrio0r.....pah 2 tamat sdah laa perlawanan e2. .tapi berbal0i gak ku pergi tgk. .Kelantan  menang 1-0 dan kembali bertahta di Liga Malaysia. .kerana jiran kami Terengganu tewas 1-0 kepada Kedah. .suka2. .pah 2 balik umah laa ku. .balik tid0 jp sampai kul 2.15pagi. .bngun 2 trus ciap2 pi lak sekali lg Stadium xd. .tgk b0la omputih lak. .diantara Barcel0na menentang Manchester United. .di Liga Juara Eropah. .ku s0kong kuat Barca. .sampai stadium kul 2.30pagi owg dh ramai2. .besh2. .cari parking keta dulu. .pah 2 cari tempat duduk. .layan b0la. .permainan milik Barca laa. .besh2. .tgk2 g0llllllll pedr0. .Barca 1-Man U 0. .g0lllllllllllllllllll rooney. .Barca 1-Man U 1. .tamat msa pertama. .masa kedua lak. .g0lllllllllll messi. .Barca 2-Man U 1. .tgk2 lagi. .g0llllllllllllllllllllll Villa. .Barca 3-Man U 1. .xde harapan Man U kejar dh. .akhirnye. .prittttttttttttttttttttttttttttt. .Barcel0na menang 3-1. .semua keja dh buat. .ku pun balik umah laaa. .sampai kul 5.00pagi. .trus td0w jp. .bngun pagi nie trus tulis nie. .hahaha. . . .pangalaman 2 penting bagi ku. . . .

Wednesday, 18 May 2011

Tiada Kata Untuk Dikata.....

Hadir aw0p sangat bererti dalam hidup saya....Saya amat menyukai aw0p sampai bila2.....Bila saya tahu aw0p dah berpunya...Awalnya saya tersentak seketika tetapi x mengapa semua itu.....Saya akan menyukai,menyanyagi aw0p sebagai sahabat saya.....Harap aw0p bahagia bersama di0....Saya hanya akan membantu aw0p jika ada masalah yang boleh dibantu.....Aw0p banyak menyedari saya dan tunjuk ajar dalam s0al hidup.....Terima Kasih aw0p....saya like aw0p.....TC aw0p.....Senyum2 selalu...Kekalkan kecomelan aw0p....Nok nikoh ajok laaa deh nok tengok.....HAHAHAHAHAHA daaaaaaaaaaaaaaaa dulu sambung naty ag

Saturday, 30 April 2011

Maher Zain - Insya Allah (Versi Melayu)

Monday, 21 March 2011

Suatu Hari Nanti~~~

SIAPAKAH ITU???

ape2 aje janji tertulis...

Mmg sukar untuk menyedarkan org lain,,,dari itu kita menyedarkan diri kita dahulu sebelum berusaha menyedarkan org lain...


Berubahlah sebelum terlambat ... Anda mampu mengubahnya ... Saya juga bisa mengubahnya ...

Jgnlah sombong @ angkuh dgn org yg rendah harta,pangkat,dan sebagainya daripada kita,kita dilarang sombong dgn mereka bagi menggelakkan kita ditimpa musibah....

Bersambung......